PROGRAMY LIFE DYNAMIC PRO FIRMY

V rámci konceptu Life Dynamic nabízíme řešení pro malé, střední i velké firmy  včetně neziskových společností v oblasti řešení krizových situací, soft sklils, mezilidských vztahů i vzdělávání pracovníků na všech úrovních a pozicích ve společnosti. 

 

Pro každou specifickou skupinu máme zpracovaný program Life Dynamic, který je veden zkušenými odborníky v určené oblasti.

 

FACILITACE

MEDIACE

VYJEDNÁVÁNÍ

PORADENSTVÍ

MENTORING

KOUČINK

PORADENSTVÍ

ROČNÍ VÝCVIK ZAMĚSTNANCŮ

APLIKOVANÁ IMPROVIZACE

TÉMATICKÁ ŠKOLENÍ

VÝCVIK LIFE DYNAMIC

POBYTOVÉ KURZY

PSYCHOLOGICKÉ TESTY

 

ZÁKLADNÍ POPIS PROGRAMU LIFE DYNAMIC

Výcvik Firemní Life Dynamic je navržen pro všechny zaměstnance, kteří se nacházejí na vedoucí pozici na jakékoli úrovni, nebo se na tuto pozici teprve připravují. Tento komplexní program je koncipován tak, aby postupně pokrýval klíčové oblasti, které jsou nezbytné pro efektivní a kvalitní vedení lidí, úspěšnou spolupráci s kolegy a nadřízenými, a především pro zlepšení celkové výkonnosti týmu a organizace.

 

Firemní Life Dynamic vychází z klasického výcviku Life Dynamic, ale veškeré oblasti rozvoje jsou vztaženy na pracovní prostředí. Dále jsou přidány specifické dovednosti ohledne motivace sebe i ostatních, efektivní komunikace a řešení nepříjemných až konfliktních situací, leadership apod.

V případě, že skupinu tvoří lidé ze stejné organizace, implementujeme do programu i její specifické postupy a know-how, aby byl celý výcvik v souladu s procesy organizace.

 
PROGRAM VÝCVIKU ZAHRNUJE
 

Vlastní osobnost, silné stránky a možnosti rozvoje

  Tento modul se zaměřuje na hluboké pochopení a rozpoznání vlastních silných a slabých stránek. Účastníci se naučí, jak využít své silné stránky k dosažení profesionálních a osobních cílů, a jak efektivně pracovat na svých slabých stránkách. Součástí je i sebereflexe a rozvoj osobních dovedností, které jsou klíčové pro úspěšné vedení a osobní růst.

 

Nastavení základních mechanismů pro spolupráci s týmem 

Tento blok se soustředí na vytvoření a udržování konstruktivní a růstové firemní kultury. Účastníci se naučí, jak efektivně nastavovat a komunikovat firemní vizi, hodnoty a cíle. Zaměříme se na zavedení efektivních procesů a systémů kontroly, hodnocení a motivace zaměstnanců. Další důležitou součástí je koučink, který pomáhá jednotlivcům i týmům dosahovat svých cílů a zvyšovat jejich výkonnost.

 

Schopnost přesvědčit sebe i ostatní o potřebě kvalitního vykonání úkolu

  Tento modul se zaměřuje na rozvoj schopností přesvědčivě argumentovat a komunikovat. Účastníci se naučí, jak efektivně prezentovat své názory, motivovat ostatní k dosažení vysokých standardů a jak konstruktivně řešit případné nesoulady nebo konflikty. Rozvoj těchto dovedností je klíčový pro úspěšné řízení týmů a dosažení stanovených cílů.

 

Výcvik trvá jeden rok, přičemž se skládá z pravidelných dvoudenních setkání, která se konají každý měsíc. Mezi těmito setkáními bude probíhat jedna osobní konzultace trvající dvě hodiny, která umožní individuální přístup a zpracování specifických témat a problémů, na které se účastníci chtějí zaměřit.

 

Po absolvování výcviku budou účastníci schopni stát se inspirativním a motivačním zdrojem pro své podřízené. Dále se stanou kvalitními partnery při jednáních s kolegy, nadřízenými a zákazníky, čímž přispějí ke konstruktivní atmosféře v týmu a k dosažení obchodních cílů firmy.

ZÁKLADNÍ MOŽNOSTI SPOLUPRÁCE

Naším hlavním cílem je efektivní péče o firmy a organizace.

 

Na základě více než dvacetileté praxe s našimi klienty vřele doporučujeme realizovat naši organicky koncipovanou péči o organizace, která integruje poradenství, supervizi, koučink a mentoring, případně mediaci, s běžnými tématy školení a akademiemi, které podle našich zkušeností bez výše uvedeného propojení nemají tak cílený a silný dopad na jednotlivce, týmy a organizaci a dá se poté nadneseně říci, že firmy utrácí zbytečně moc peněz za vzdělávání svých zaměstnanců, aniž by se některé věci efektivně měnily k lepšímu.

 

Nabízíme tedy možnost na osobní schůzce dohodnout design spolupráce, kde budou kromě klasických školení, která najdete níže, zavedeny také další nástroje efektivního řízení, což je především v dnešní době, kdy je třeba kvalitní lidi najít, získat, ale také udržet a zároveň nepřicházet o již ve firmě pracující jedince, kteří již mají zkušenosti a know – how organizace, velice důležité.

 

Náš koncept toto efektivně podchycuje a umožňuje organizacím včas odhalit a řešit rizikové oblasti

JAK SPOLUPRÁCE PROBÍHÁ

Zástupci organizace se sejdou se zástupcem naší organizace a probereme otevřeně, kde jsou jaké problémy (kvalifikace lidí, kvalita práce, fluktuace, konflikty, demotivace, spokojenost v práci, firemní kultura apod…).

 

 

 

Dle výstupů z úvodního setkání a později ze supervizí a dle kompetenčních modelů a přání organizace vybereme vhodnéskupinové a individuální postupy, jak co nejefektivněji vyřešit zakázku organozace. Využíváme školení, výcviky, talentové a manažerské akademie, terapie, mediace apod., viz níže.

 

Nastavíme týmy, které se budou scházet v rámci kazuistické a týmové supervize, vždy cca jednou za 1,5 – 2měs. na 2 – 3hod., kde monitorujeme aktuální dění a posun, řešíme vzniklé problémy a nastavujeme nově. 

 

 

 

Tento přístup se nám velice osvědčil, protože pracovníci dané organizace mají konkrétní školení či setkání, kde ihned řeší své reálné potřeby a problémy a mají jistotu, že setkání budou kontinuálně pokračovat a daná témata nezapadnou, navíc budou mít možnost probrat, co se jim daří či nedaří a najít další kroky vpřed. Možností realizace je vícero, ideální je probrat vše na osobním setkání.