PROGRAMY LIFE DYNAMIC PRO ŠKOLY
V rámci konceptu Life Dynamic nabízíme řešení pro základní i střední školy včetně neziskových organizací v oblasti řešení krizových situací, soft sklils, mezilidských vztahů i vzdělávání pracovníků na všech úrovních a pozicích.
Pro každou specifickou skupinu máme zpracovaný program Life Dynamic, který je veden zkušenými odborníky v určené oblasti.
blasti řešení krizových situací, soft sklils, mezilidských vztahů i vzdělávání pracovníků na všech úrovních a pozicích ve společnosti.
Pro každou specifickou skupinu máme zpracovaný program Life Dynamic, který je veden zkušenými odborníky v určené oblasti.
PREVENTIVNÍ PROGRAMY
ADAPTAČNÍ PROGRAMY
SUPERVIZE
ŠKOLENÍ PRO PEDAGOGY
APLIKOVANÁ IMPROVIZACE
AKREDITOVANÉ KURZY MŠMT
OSOBNOSTNÍ TESTY
VÍCEDENNÍ POBYTY
PSYCHOHYGIENA
KAZUISTICKÉ SEMINÁŘE
NABÍDKA KURZŮ
VÝCVIK LIFE DYNAMIC
Akreditovaný MŠMZ a MPSV.
Life Dynamic je živý integrativní koncept vycházející z tradičních psychoterapeutických směrů, stojící na jasných teoretických podkladech a zkušenostech z každodenní praxe. Je vhodný zejména pro oblast rozvoje osobnosti, jednotlivců i týmů.
BÁJEČNÝ UČITEL
Kurz zaměřený na rozvoj osobnosti učitele, zlepšení jejich pedagogických dovedností a schopností efektivně komunikovat se žáky. Např. Moje kvality, jako učitele, Nenásilná komunikace se žáky a rodiči v případě neshod a konfliktů a další.
PSYCHOHYGIENA PRO PEDAGOGY
Profese pedagoga je velmi náročná z hlediska možného syndromu vyhoření, zvýšené náročnosti na pozornost a vzniklé problémy ve třídách.
Kurz je zaměřený na duševní zdraví učitelů, techniky zvládání stresu a metody relaxace.
ZÁKLADNÍ OKRUHY PROGRAMŮ
JÁ, UČITEL
definice vlastních hodnot, zvědomení modelů a principů chování v jednotlivých situacích, stanovování hranic, zvýšení emoční inteligence, stanovení osobních i pracovních cílů a konkrétních kroků vedoucích k jejich dosažení, motivace sebe i druhých.
EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE
základní nástroje a dovednosti související s vyjednáváním a asertivitou (ochranou před manipulativním jednáním), zvládání náročných situací a konfliktů, nástroje vedoucí ke kvalitní komunikaci v rámci učitelského týmu, s rodiči i dětmi.
KREATIVITA
obohacení učebního procesu, vztahu s dětmi, s rodiči, spolupracovníky. Hledání netradičních, ale funkčnějších řešení komplikovaných situací, techniky seberozvoje k tvořivosti a jak si taková řešení nenásilně/kreativně prosadit.
DUŠEVNÍ HYGIENA
osvojení si základních mechanismů time a stress managementu, metody relaxace, mindfulness, jak si udržet nadhled i v náročných situacích, umění odpouštět a mít dlouhodobě „čistou hlavu“.
JAK SPOLUPRÁCE PROBÍHÁ
Zástupci organizace se sejdou se zástupcem naší organizace a probereme otevřeně, kde jsou jaké problémy (kvalifikace lidí, kvalita práce, fluktuace, konflikty, demotivace, spokojenost v práci, firemní kultura apod…).
Dle výstupů z úvodního setkání a později ze supervizí a dle kompetenčních modelů a přání organizace vybereme vhodnéskupinové a individuální postupy, jak co nejefektivněji vyřešit zakázku organozace. Využíváme školení, výcviky, talentové a manažerské akademie, terapie, mediace apod., viz níže.
Nastavíme týmy, které se budou scházet v rámci kazuistické a týmové supervize, vždy cca jednou za 1,5 – 2měs. na 2 – 3hod., kde monitorujeme aktuální dění a posun, řešíme vzniklé problémy a nastavujeme nově.
Tento přístup se nám velice osvědčil, protože pracovníci dané organizace mají konkrétní školení či setkání, kde ihned řeší své reálné potřeby a problémy a mají jistotu, že setkání budou kontinuálně pokračovat a daná témata nezapadnou, navíc budou mít možnost probrat, co se jim daří či nedaří a najít další kroky vpřed. Možností realizace je vícero, ideální je probrat vše na osobním setkání.