PROGRAMY LIFE DYNAMIC PRO ŠKOLY

V rámci konceptu Life Dynamic nabízíme řešení pro základní i střední školy  včetně neziskových organizací v oblasti řešení krizových situací, soft sklils, mezilidských vztahů i vzdělávání pracovníků na všech úrovních a pozicích. 

 

Pro každou specifickou skupinu máme zpracovaný program Life Dynamic, který je veden zkušenými odborníky v určené oblasti.

blasti řešení krizových situací, soft sklils, mezilidských vztahů i vzdělávání pracovníků na všech úrovních a pozicích ve společnosti. 

 

Pro každou specifickou skupinu máme zpracovaný program Life Dynamic, který je veden zkušenými odborníky v určené oblasti.

PREVENTIVNÍ PROGRAMY

ADAPTAČNÍ PROGRAMY

SUPERVIZE

ŠKOLENÍ PRO PEDAGOGY

APLIKOVANÁ IMPROVIZACE

AKREDITOVANÉ KURZY MŠMT

OSOBNOSTNÍ TESTY

VÍCEDENNÍ POBYTY

PSYCHOHYGIENA

KAZUISTICKÉ SEMINÁŘE

NABÍDKA KURZŮ

VÝCVIK LIFE DYNAMIC

Akreditovaný MŠMZ a MPSV.

Life Dynamic je živý integrativní koncept vycházející z tradičních psychoterapeutických směrů, stojící na jasných teoretických podkladech a zkušenostech z každodenní praxe. Je vhodný zejména pro oblast rozvoje osobnosti, jednotlivců i týmů.

BÁJEČNÝ UČITEL

Kurz zaměřený na rozvoj osobnosti učitele, zlepšení jejich pedagogických dovedností a schopností efektivně komunikovat se žáky. Např. Moje kvality, jako učitele, Nenásilná komunikace se žáky a rodiči v případě neshod a konfliktů a další.

 

PSYCHOHYGIENA PRO PEDAGOGY

Profese pedagoga je velmi náročná z hlediska možného syndromu vyhoření, zvýšené náročnosti na pozornost a vzniklé problémy ve třídách.

Kurz je zaměřený na duševní zdraví učitelů, techniky zvládání stresu a metody relaxace.

 

ZÁKLADNÍ OKRUHY PROGRAMŮ

JÁ, UČITEL

definice vlastních hodnot, zvědomení modelů a principů chování v jednotlivých situacích, stanovování hranic, zvýšení emoční inteligence, stanovení osobních i pracovních cílů a konkrétních kroků vedoucích k jejich dosažení, motivace sebe i druhých.

 

EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE

základní nástroje a dovednosti související s vyjednáváním a asertivitou (ochranou před manipulativním jednáním), zvládání náročných situací a konfliktů, nástroje vedoucí ke kvalitní komunikaci v rámci učitelského týmu, s rodiči i dětmi.

 

KREATIVITA

obohacení učebního procesu, vztahu s dětmi, s rodiči, spolupracovníky. Hledání netradičních, ale funkčnějších řešení komplikovaných situací, techniky seberozvoje k tvořivosti a jak si taková řešení nenásilně/kreativně prosadit.

 

DUŠEVNÍ HYGIENA

osvojení si základních mechanismů time a stress managementu, metody relaxace, mindfulness, jak si udržet nadhled i v náročných situacích, umění odpouštět a mít dlouhodobě „čistou hlavu“.

 

JAK SPOLUPRÁCE PROBÍHÁ

Zástupci organizace se sejdou se zástupcem naší organizace a probereme otevřeně, kde jsou jaké problémy (kvalifikace lidí, kvalita práce, fluktuace, konflikty, demotivace, spokojenost v práci, firemní kultura apod…).

 

 

 

Dle výstupů z úvodního setkání a později ze supervizí a dle kompetenčních modelů a přání organizace vybereme vhodnéskupinové a individuální postupy, jak co nejefektivněji vyřešit zakázku organozace. Využíváme školení, výcviky, talentové a manažerské akademie, terapie, mediace apod., viz níže.

 

Nastavíme týmy, které se budou scházet v rámci kazuistické a týmové supervize, vždy cca jednou za 1,5 – 2měs. na 2 – 3hod., kde monitorujeme aktuální dění a posun, řešíme vzniklé problémy a nastavujeme nově. 

 

 

 

Tento přístup se nám velice osvědčil, protože pracovníci dané organizace mají konkrétní školení či setkání, kde ihned řeší své reálné potřeby a problémy a mají jistotu, že setkání budou kontinuálně pokračovat a daná témata nezapadnou, navíc budou mít možnost probrat, co se jim daří či nedaří a najít další kroky vpřed. Možností realizace je vícero, ideální je probrat vše na osobním setkání.